Sıkça Sorulan Sorular

 

 

İhtiyacım Olan Doğru Parçayı Nasıl Bulabilirim?

 

 

Copelli.com.tr adresimizden sipariş vermeden önce mutlaka istediğiniz ürünün doğru ürün olduğu emin olunmalıdır. Doğru ürünü tespiti için, ihtiyaç olan ürünün üzerindeki eski Ürün Numarası(OEM) yardımıyla tespit edilebilir. Dışarıda tespit edilemeyen ürünü  Whatsapp Destek Hattından tarafımıza aracın marka/model ve Şase Numarası ileterek (mesai saatleri içerisinde) yardım alabilirsiniz. Size en yakın zamanda geri dönüş sağlanacaktır. Tarafımızca tespit edilemeyen ürünlerin siparişinde bütün sorumluluk alıcı/müşteri tarafındadır.

 

 

Çalışma Saatleriniz Nelerdir?

 

 

  • Pazartesi : 09:00 / 12:00 – 13:00 / 18:00
  • Salı : 09:00 / 12:00 – 13:00 / 18:00
  • Çarşamba : 09:00 / 12:00 – 13:00 / 18:00
  • Perşembe : 09:00 / 12:00 – 13:00 / 18:00
  • Cuma : 09:00 / 12:00 – 13:00 / 18:00
  • Cumartesi : 09:00 / 12:00 – 13:00 / 18:00
  • Pazar : Hizmet verilememektedir.

 

 

 

Siparişim için Nasıl Ödeme Yapabilirim?

 

 

Sitemizde Banka Havale/EFT, Kredi Kartı, Mail-Order seçenekleri ile sipariş verilebilmektedir.

  • Kredi kartınıza ile ödeme : Kredi kartınıza uygun seçeneği seçtikten sonra 16 haneli kart numarasını, son kullanım tarihini ve kartınızın arka tarafında yer alan 3 haneli güvenlik numarasını giriniz. 3D Secure ( Şifre ile onayla ) : Kredi kartı ile ödeme yapılması durumunda güvenlik prosedürü gereği ilgili bankanın güvenli ödeme sayfasına yönlendirilirsiniz. Bu bölüme girilen bilgiler banka ile kart sahibi arasındadır ve güvenli işlem yapmanıza olanak sağlar. Kartınızın 3D tanımı daha önce tarafınızca gerçekleştirilmemişse ilgili bankanın mobil uygulamasından veya internet sitesinden bireysel/kurumsal bölümünden sizin müşteri tipinize göre giriş yaparak kartınızın İnternet Alışverişine açık hale getirilmesi gerekmektedir. Kartınız 3D işleme hazır hale geldikten sonra İşleminizi “şifre ile onayla 3D” ile yapmanız durumunda banka kayıtlarında yer alan cep telefonunuza kısa mesaj gönderilmektedir. Banka veri tabanında bilgileriniz güncel değil ise, banka ekranından ayrılarak sitemiz üzerinden güvenli olarak işleminize devam edebilirsiniz. Kredi kartı ile işlem gerçekleştirilmesi aşamasında herhangi bir sorun nedeniyle işlemin gerçekleşmemesi durumunda, müşteri temsilcimize Whatsapp Destek üzerinden veya www.copelli.com.tr >Hesabım >Destek Taleplerim bölümünden haberdar edilmesi gerekmektedir.
  • Havale/EFT ile ödeme: Havale/EFT ile ödeme, sadece banka işlemleri ile kabul edilmektedir. Siparişinizin ödeme aşamasında Havale/EFT seçeneğinden ödeme yapmak istediğiniz bankayı seçiniz. Ödemenizi seçtiğiniz Bankaya havale/EFT ile bankanın Hesap/IBAN numaralarına gerçekleştirebilirsiniz. Havale ile yapmış olduğunuz ödemelerde daha hızlı işlem yapabilmek için havale açıklama bölümüne veya sipariş notları kısmında sipariş numaranızı belirtmeniz gerekmektedir. www.copelli.com.tr olarak müşterilerden istediğimiz ödemenize ait dekontu, siparişinizi teslim alana kadar saklayınız. Ödemeniz ile ilgili herhangi bir sorun olması durumunda sizden dekont talep edilecektir. Havale/EFT ile verilen siparişlerde ödeme hesaplara geçtikten sonra sipariş işleme alınmakta ve kargo ile gönderilmektedir. Ödemesi beklenen siparişler en fazla 3 iş günü sistemde bekletilmektedir. Sipariş verildikten sonra 3 iş günü içinde ödemesi gerçekleşmeyen siparişler iptal edilmektedir.
  • Mail-Order ile ödeme : Siparişinizin ödemesi ekranında Mail-Order seçeneğindeki tutarı Whatsapp Destek hattımızdan tarafımıza iletmeniz durumunda, sizlere firmamızın muhasebe departmanından geri dönüş yapılır. İşlem yapılacak kartın yanınızda olması ve İnternet Alışverişlerine açık olması gerekmektedir. Gerekli bilgileri müşteri ile iletişimde olan görevlilerimize iletmeniz durumunda, ödeme işlemini başarıyla gerçekleştirebilirsiniz.

 

 

 

 

Kredi Kartına Taksit İmkanı Var mı?

 

 

www.copelli.com.tr üzerinden gerçekleştireceğiniz sipariş işlemlerinde “Yapıkredi – WORLD” kartına 2 Taksit, diğer bankalara tek çekim seçeneği mevcuttur. Kartını kullandığınız ilgili bankanın size tanımlamış olduğu “Ek Taksit” seçeneği mevcut ise, bankanın mobil uygulamasından ya da İnternet Bankacılığı işlemlerinden taksitlendirme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

 

 

 

İnternet Siteniz Kredi Kartı Ödemeleri için Güvenli midir?

 

  

Sitemizin sipariş sayfalarında haberleşme 128 bit SSL ( Secure Socket Layer ) güvenlik teknolojileri kullanılarak sağlanmaktadır. Bu sayede girmiş olduğunuz kredi kartı bilgileri şifrelenerek bankanıza ulaşmaktadır. Bu sayfada adres çubuğunda https://... Şeklinde görünmektedir. Sitemizde bilgilerinizin güvenliğin sağlanması amacı ile RapidSSL 128 bit koruma kullanılmaktadır.

 

 

 

Kredi Kartı Güvenliğini Nasıl Sağlıyorsunuz?

 

 

Kredi kartı güvenliği öncelikle 3D Secure ( şifreli onay ) ile sağlanmaktadır. 128 bit SSL şifreleme teknolojisi ile bilgiler şifrelenerek bankanıza iletilmekte ve 3.şahısların erişimi engellenmektedir. Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kurum/kuruluş ya da 3.şahıs bilgilerinize ulaşamamaktadır. Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucu müşteriye bildirilmektedir. Kredi kartı bilgileri e-posta ya da benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır. Firma yetkililerimiz dahil olmak üzere bilgilerinize erişilmesi mümkün değildir.

 

 

 

Siparişin Gönderim Süreci Nasıl İşliyor?

 

 

www.copelli.com.tr üzerinden yapılacak olan alışverişlerde, ürünün stoklarda bulunması durumuna göre 1-3 iş günü içerisinde hazırlanır. Hazırlanan sipariş ürünün hassasiyeti ve dayanaklılığına göz önünde bulundurularak özenli ve titizlikle paketleme işlemi gerçekleştirilir. Ürünün firmamız stoklarında bulunamayıp sipariş ile temin edilmesi gibi bir durumda bahsi geçen hazırlanma süresi ve teslimat süresi değişkenlik gösterecektir.

 

 

 

Hangi Kargo Firması ile Gönderim Sağlıyorsunuz?

 

 

www.copelli.com.tr olarak Aras Kargo ile anlaşmalı gönderim sağlanmaktadır. Kargo ücretini “Alıcı Ödemeli” şeklinde gönderilim yapılır. Alıcı /müşterinin kendi anlaşmalı olduğu alternatif kargo firmalarınla da gönderim sağlanabilir. Müşterinin isteği doğrultusunda yapılan bu işlemde Kargo firmasının ismini ve var ise anlaşma numarasını sipariş notu veya Whatsapp Destek hattımızdan firmamıza beyan etmesi gerekmektedir. Teslimat süresi, ürünler kargoya verildikten sonra 1-3 iş günüdür. Bu süreler genel teslimat süreleridir. Tarafımızdan kargoya teslim edilen siparişlerle ilgili olarak yaşanacak gecikmeler seçmiş olduğunuz kargo firmasının sorumluluğu altındadır. Teslimat süresi bulunduğunuz yere göre değişiklik gösterilebilmektedir.

 

 

 

Aldığım Ürünleri İade Edebilir miyim?

 

www.copelli.com.tr adresinden alınan ürünlerin iadesi bulunmaktadır. Lütfen Dikkat Ediniz Karşılıklı Mutabakat Sağlanmaksızın Yapılan Tek Taraflı İadeler Kesinlikle Kabul Edilmeyecektir.
İade Bölümümüzdeki Koşulları Karşıladığı Sürece 14 Gün içinde iade etme hakkınız var, iade koşulları için Tıklayın. www.copelli.com.tr olarak ürünlerimizin açıklamalarını, markalarını ve resimlerini birebir detaylı bir şekilde sistemimize entegre edip siz değerli müşterilerimize sunmaya çalışıyoruz. Eğer ürün detaylarda yazıldığı gibi değil veya farklı bir ürün geldi ise kargo ücretini www.copelli.com.tr üstlenir. Aksi takdirde kargo ücreti iadeyi gönderen kişi üstlenmektedir. İade Ürünlerimizi Aras Kargo Çöpelli Oto Yedek Parça – MUSTAFA CENGİZ Müşteri adı ile Gönderimi Yapabilirsiniz.

 

 

 
 
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR