İptal ve İade Koşulları

İade hakkında

 

Ürün iade işlemleri

 

4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanunun 3/e md. si gereği tüketici konumunda olan Alıcı Satış sözleşmesinin cayma hakkı maddesi kapsamında ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14(ön dört) gün içerisinde ürün araca takılmadığı veya denenmediği takdirde ambalajı ile birlikte iade etme hakkına sahiptir.

 

Bununla birlikte 4077 sayılı ”Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun” haricinde Tüketici, 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Bildirimi sitemiz üzerinden üyeliğinizle Hesabım>İade Taleplerim üzerinden talep oluşturarak, mail adresimize bir mail göndererek veya Whatsapp Destek üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

 

Tüketicinin “sebep göstermeksizin cayma hakkı” sadece bahsi geçen alışveriş gerçekleştikten sonraki 14(on dört) gün içerisinde iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. 14(on dört) günü aşan sürelerde üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ve iade etmek istediğiniz ürünleri teslim aldığınız tarihi takip eden bir ay içerisinde bildirip 10 iş günü içerisinde bize ulaştırabilirsiniz. Bu durumda şikayetinizi tedarikçi firmalara iletip inceleme yaptırarak ürünün iade alınıp alınamayacağını belirleyen bir süreç başlatılmaktadır. Bu sürede gerçekleştirilen inceleme süresi tedarikçi firmaya bağlı olduğundan iadenin gerçekleşeceği zaman dilimiyle ilgili net bir süre verilememektedir. Arızalı ürünlerde takip işlemi Alıcı ve Satıcı tarafından takip edilir, copelli.com.tr üzerinden üyeye takibi için imkan sunulur. Tedarikçi dönüşüne göre ürün değişimi üyeye Satıcı tarafından sağlanır. Kullanıcı hatası ürünlerde tedarikçiden dönen ürünler müşteriye fatura edilerek iade edilir.

 

Eğer ürünün faturası kurumsal ise, her türlü iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, “ürün birim fiyatı kdv” şeklinde kesilmiş bir “iade faturası” ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini “iade faturası” kesilmediği takdirde tamamlanamadığını belirtmek isteriz.

 

*İade durumunda kargo ücreti alıcıya aittir.

 

İade Onay İşlemleri

 

Bu husus 06.03.2011 tarihli 27866 sayılı resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren ‘mesafeli sözleşmelere dair yönetmelik’ hükümlerine aykırılık teşkil etmemektedir.

 

Her türlü iade/değişim işlemlerinizde geri gönderimlerinizi Akdeniz Sanayi Sitesi 5010.sok. No:6-8 Kepez / Antalya adresine gerçekleştirebilirsiniz.

 

- Satılan ürünün iade işlemlerinin düzgün bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için müşteri siparişi kendisine teslim edildiği anda kargo yetkilisi nezdinde kontrol etmeli kargo paketinde ya da ambalajında herhangi bir kırılma, bozulma, kutunun açılması, ezilme gibi durumu varsa ürünü teslim almadan tutanak tutturarak iade işlemini yapmalıdır. Ürünü teslim aldıktan sonra ürüne zarar verildiği iddiası ile yapılan iadeler kabul edilemez.

 

- Ürün teslim aldıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. Ürün hasarlı ise, hazırlamış olduğunuz tutanağı iletiş[email protected] mail adresine bildiriniz. E- posta içeriğinde ürünü neden iade etmek istediğinizi açıklayınız.

 

-  Satılan ürünlerin iadesi sadece aşağıdaki durumlarda mümkündür:

 

- Firmamızdan kaynaklanan yanlış gönderilerde ve satılan üründe fabrikasyon hatası olması durumunda, 


- Satılan ürünün nakliyat esnasında zarar görmesinde,

 

- İade işlemi için www.copelli.com.tr adresinden Hesabım> İade Taleplerim kısmından ya da Whatsapp Destek hattımızdan bizimle irtibata geçip iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

 

-  Satın alınan ürünün iadesi teslim tarihinden itibaren 10(on) gün içinde gerçekleştirilmelidir.

 

-  İade edilecek ürün hasarsız orijinal ambalajında ve tekrar satılabilecek durumda olmalıdır.

 

- İadesi gerçekleştirilen ürünlerin müşteri hatalarından kaynaklı iadelerde kargo masrafları müşteriye ait olup, kargo ücreti ödenmeyen ürünler kesinlikle kabul edilmeyecektir. Ancak malın kusurlu çıkması durumunda iade masrafları SATICI tarafından karşılanır.

 

-  copelli.com.tr adresinden yapılan alışverişlerde aydınlatma ve kaporta aksamı ürünler yanlış veya bozuk olmadıkça bu ürünlerin iadesi kesinlikle kabul edilmeyecektir.

 

-  İadesi yapılacak ürün tüketiciye fatura edilmiş ise, ürünlerle ile birlikte gönderilen 2 nüsha fatura, şayet ticari işletmeye fatura edilmiş ise kesilecek olan iade faturası iade edilecek ürünlerle birlikte gönderilmek zorundadır.

 

Lütfen Dikkat Ediniz!

 

 Karşılıklı Mutabakat Sağlanmaksızın Yapılan Tek Taraflı İadeler Kesinlikle Kabul Edilmeyecektir.

 

İstisnai Ürün Grubu

 

Turbo/turboşarj ürünleri özelliği ve üretici sağlamadığı için garanti prosedürleri kapsamında değildir. Ürün alındıktan durumunda değişim yapılamamakta, oluşan arızalar garanti ve iade kapsamına sokulamamaktadır. copelli.com.tr da ALICI ya bu konuda gereken bilgilendirmeyi yapmakla yükümlüdür.

 

Elektrik/elektronik ürün grubuna giren parçalarda ambalaj açılmamış olsa dahi iade/değişim yapılamamaktadır. Sadece ürün arıza kapsamında ise üretici veya tedarikçiye garanti kapsamında alıcı adına gönderilerek gelen sonuca göre işleme tabi tutulur. Garanti kapsamındaki prosedürler ürün iade işlemlerinde bildirimi yapıldığı şekildedir.

 

Tek kullanımlık ürünler için de açılması durumunda cayma hakkı geçerli değildir ve iade ve değişim için garanti prosedürleri işleyecektir.

 

Stoklarımızda bulunan Tofaş tarafından iptal edilmiş olan ürünlerde arızalı iade prosedürü işlememektedir. Dolayısıyla bu ürünlerde iade kabul edemiyoruz. İmal tarihi eski olduğu için bu ürünlerde zaman içinde deformasyon, korozyon oluşmuş olabilir. İptal ürünlerin ezik, kırık vb. kontrolleri yapılarak size gönderilmektedir. Defolu ürünler de aynı şekilde müşteri onayı ile gönderilmektedir. Bu ürünler garanti kapsamında değildir; iade garantisi yoktur. Doğal olarak iade kabul edilmemektedir. Bu parçaların siparişini verirken internet satış temsilcimizle Whatsapp Destek hattından iletişime geçmeniz gerekmektedir. İletişime geçmeden bu malzemelerin siparişini vermemenizi öneririz. Ürün grubu olarak hassas malzemeler (far, stop, cam vb.) ile ezilir, kırılır ürünlerin (kaporta malzemeleri vb.) iade işlemi yapılmamaktadır. Elektrik/elektronik ürün grubuna giren parçalarda ambalaj açılırsa değişim yapılamamaktadır. 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR